مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-17سياسي

هفتانه کتاب- 145| ویژگی های یک سیاست مدار را بشناسید


«رجل سیاسی» دیدگاه های رهبر انقلاب اسلامی درباره خصوصیات و ویژگی های یک سیاست مدار تراز انقلاب اسلامی را در یک کتاب تجمیع کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رجل سیاسی دیدگاه های محسوب شود.

رجل سیاسی شامل هفت فصل است که به ترتیب عبارتند از: باورهای سیاستمدار تراز ، شناخت های لازم برای سیاست مدار تراز ، شاخص های سیاست مدار تراز ، اهداف سیاست مدار تراز ، وظایف سیاست مدار تراز ، الگوهای سیاست مدار تراز و جلوه هایی از الگوی سیاست مدار تراز که در قالب شخصیت های تراز صدر اسلام و ابتدای انقلاب اسلامی تشریح شده است.

هر چند این اثر شامل دیدگاه های تجمیعی رهبر انقلاب درباره سیاست مدار تراز انقلاب اسلامی است، اما مخاطبان آن محدود به افراد و چهره های صرفاً سیاسی نیست و بسیاری از افراد و اقشار جامعه، فارغ از مسؤولیت داشتن یا نداشتن در نظام اسلامی می توانند مخاطب این کتاب محسوب شوند.

مسؤولان و چهره های سیاسی از آن جهت مخاطب اثر محسوب می شوند که با معیارهای یک سیاست مدار تراز آشنا شوند و مخاطب عادی هم از آن جهت که با این معیارها آشنا شده و در فرایندهایی مانند انتخابات بتوانند افراد و چهره هایی را انتخاب کنند که به معیارهای سیاست مدار تراز نزدیک باشد، این مهم در وضعیت فعلی که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به سر می بریم اهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتانه کتاب- 145| ویژگی های یک سیاست مدار را بشناسید

هفتانه کتاب- 145| ویژگی های یک سیاست مدار را بشناسید